رونق فعالیت های مجازی انتخاباتی در شمال غرب كشور
نوشته شده توسط : sadis

هرچند موعد رسمی و قانونی تبلیغات انتخاباتی شروع نشده است، اما از ماه ها قبل تعدادی از داوطلبان تبلیغات غیررسمی و در فضای مجازی خود را شروع و در حال حاضر تعداد سایت های خبری، اطلاع رسانی این داوطلبان روز به روز بیشتر می شود.

در این میان برخی از داوطلبان، احزاب، گروه ها و تعدادی از تشكل های سیاسی و اجتماعی آذربایجان شرقی نیز وارد این عرصه شده و درباره متن و حاشیه انتخابات، اطلاع رسانی می كنند.

شماری از این پایگاه های خبری و وبلاگ های شخصی به صورت آشكار و تعدادی نیز به طور غیر علنی از نامزدهای خاص در انتخابات پشتیبانی می كنند.

نكته قابل توجه در این زمینه و فعالیت های فضای مجازی انتخابات مجلس، فعال تر شدن این سایت ها و پایگاه های خبری در شهرستان های آذربایجان شرقی است كه پیش از این تنها منحصر به حوزه انتخابیه مركز استان بود و در سایر شهرستان ها بسیار كمرنگ بود.

بر اساس این گزارش، سایت های خبری و شخصی نامزدهای شهرستانی در حوزه های انتخابیه مراغه و عجب شیر، مرند و جلفا، اهر و هریس و همچنین كلیبر بیش از دیگر حوزه های انتخابیه فعال هستند.

استان آذربایجان شرقی با جمعیت سه میلیون و 700 هزار نفر و 20 شهرستان و 13 حوزه انتخابیه دارای 19 كرسی در مجلس شورای اسلامی است.

587**7236**2026





:: برچسب‌ها: ایتالیا , زمستان , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: